Karty z przysięgami ślubnymi i kartka z życzeniami w fioletach.

         Czas leci nieubłaganie. Jakiś czas temu zaproszona zostałam na ślub mojego przyjaciela. Wzruszająca uroczystość :) Miałam w niej swój udział - Paweł poprosił mnie abym zrobiła im teksty przysięg ślubnych. Wow! to dopiero zaszczyt :)
         Do wykonania przysięg użyłam papierów UHK. Przy okazji zrobiłam małą karteczkę z życzeniami ślubnymi. Przyznam się, że miałam bardzo dużo radochy z robienia tej pracy :) Młodzi na tyle byli zauroczeni kartami z przysięgą, że poprosili o zrobienie albumu ślubnego :) ale to wkrótce. Ręce pełne roboty ale warto :D Pamiątka na lata i mogę w tym brać udział :)
Oto kartka z życzeniami ślubnymi (niestety zjadła mi się literka więc musiałam po zrobieniu zdjęć na szybko wkleić nową kalkę z danymi Państwa młodych - niestety zdjęć już nie zdążyłam zrobić bo bym nie wyrobiła się na ślub!)








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty