Ślubnie w fioletach

Kartka ślubna wykonana z przepięknych papierów UHK - kolekcja Fruits of the Forest - zakochałam się w niej tak mocno, że całą już prawie zużyłam - resztę prac zobaczycie niebawem :)
Pracuje się z tą kolekcją bardzo łatwo i przyjemnie a efekt naprawdę (przynajmniej mnie) jest cudowny :) Jest to moja pierwsza taka koperta która jest bogatsza niż kartka w środku - od dawna planowałam takową pracę wykonać. Przyznam się, że nie będzie to moja jedyna taka koperta :)
Oprócz papierów UHK użyłam również wycinanki z Wycinanki :) Gołąbki pierwotnie były przy parze młodej ale "odleciały" :)
Para młoda została potraktowana Glossy Accents.
Ćwieki-perełki z Doliny Tęczy to również mój ostatni bzik :) 
Wytworem mych rąk zostali obdarowani Państwo Młodzi którzy dzisiaj brali ślub.
Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia!
Oby Wasze życie było piękne i abyście byli ze sobą szczęśliwi!







Komentarze

Popularne posty