Kartka dla Przyjaciółki :)

Dostałam zlecenie- kartka miała zawierać okno, firanki jak w starych domkach i miały być kwiaty w wazonie. Kiedy słuchałam wytycznych pomyślałam, że to całkiem proste zadanie i z głową pełną pomysłów ruszyłam do domu aby zasiąść i stworzyć "małe conieco". No dobrze, wybrałam papiery, dodatki i zaczęłam tworzyć. Najtrudniejszy okazał się dzbanek (ani wykrojnika, ani stempelka - trzeba było samemu wymysleć :D ) No ale jak wiadomo potrzeba matką wynalazków wycięłam kształt i zagięłam górę "wazonu" i tak oto powstał ten cudny jak na mój pierwszy raz - wazon :)
Do ozdobienia wazonu użyłam Glossy Accents oraz cudne drewniane serduszko. W wazonie tulipany. Okno przyozdobiłam koronką z pobliskiej pasmanterii oraz pięknymi ćwiekami z Doliny Tęczy (uwielbiam!)
Karteczka przypadła do gustu zamawiającej - ciekawa jestem reakcji obdarowanej ale to zapewne musi poczekać jeszcze kilka dni zanim spotkam sie ponownie z koleżanką co kartę zamawiała.
Oto efekty:



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty